یک رمز داشتن پوست قشنگ این میباشد
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

در واقع هم گلاب و هم گلیسیرین تحت عنوان رنگ برهای طبیعی شناخته میگردند که می‌توانند پوست های مرده و چربی ها را هم بردارند.
۴ – برای پر‌نور کردن موها در منزل رنگ طبیعی بسازید بد وجود ندارد پاره ای برای روزهای عید در فیس تان تنوع تولید نمائید که یکی این شیوه ها یه خرده تغییر و تحول رنگ در موهاست؛ چنانچه نمی‌خواهید سراغ رنگ های شیمیایی بروید ما به شما یک منش تماما بی ضرر و زیان و معمولی را ارائه می‌دهیم.
دارچین برای پر‌نور کردن موهاشما میتوانید با دارچین موها را پر‌نور نمایید؛ برای این فعالیت کافی میباشد پاره ای هم اندازه از پودر دارچین را با کاندیشنر(قابل انعطاف کننده) ادغام فرمائید و به تمام موهایتان بزنید؛ گذشته از استعمال از این ادغام موهایتان را آب بکشید و آب بیش تر آن‌ها‌را با حوله بگیرید.
بسیار مهم میباشد که به تمامی موهایتان به یک ترازو از این ترکیب بیش تر فرمایید تا مبادا موها دورنگ شود. شایسته ترین عمل این میباشد که گذشته از به کار گیری از ادغام، گره موها را با برس یا این که کتف گشوده نمائید، پس از زدن ادغام بعداز یک سری دقیقه موها را کتف نمایید و بعد از آن با یک کلاه گرمابه آنها‌را بپوشانید. این ادغام بایستی تمام شب روی راز شما باقی بماند و صبح آن را آب بکشید.
همینطور بخوانید : خوابیدن یاور با پیرایش چه آثاری روی تندرست پوست فیس میگذارد؟!رفع کم آبی ذیل دیده۵ – برای ازبین بردن کم آبی تحت دیده ماساژ با این کرم شما‌را برنا می نماید این روز ها ممکن میباشد پوست تحت چشمان تان بیش تر کم آب گردیده باشد و در پی رویه حلی برای تسکین کم آبی این ناحیه حساس باشید، چون پوست کم آب و چروک خورده این نصیب می‌تواند حسابی سن شمارا اضافه نشان دهد، پس سفارش میکنیم ۲۵۰ گرم لانولین خالص را در ظرفی ریخته و روی حرارت بخار آب قرار دهید، آن‌گاه یک شیشه کوچک روغن بادام شیرین (روغن زیتون یا این که روغن کرچک)را به تدریج به آن بیفزایید این یک رمز داشتن پوست خوشگل است.
آنقدر می بایست روغن طولانی تر شود که ترکیب زیاد رقیق نشود. این کرم را هنگام ماساژ پایین دیده و مواقع دیگر می اقتدار استفاده نمود، چون بسیار تقویت کننده میباشد و منجر رفع چین و چروک های حالتی دقیق میگردد.
۶ – یک رمز داشتن پوست قشنگ این میباشد که برای کبودی تحت دیده با سیب زمینی خستگی ها را از در بین ببرید سیاهی ذیل دیده هم قادر است حسابی رخ را خسته و فرسوده نشان دهد؛ در صورتیکه در گیر چنین مشکلی میباشید می‌توانید با ساختن یک کرم خانگی تا حدی این تیرگی ها را کمرنگ فرمایید؛ کافی میباشد یک قاشق غذاخوری روغن زیتون با یکی سیب زمینی پخته گردیده کوچک (به طور رنده و تماما سرد) و ۲ قاشق غذاخوری شیر ادغام فرمایید و آنگاه به تحت دیده هایتان بمالید، بعداز نیم ساعت چشمان خویش را با آب ولرم و صابون خانگی به آرامی بشویید. در صورتی‌که چربی ها از به دور چشمتان منزه نشد، نگران نباشید.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: